Aktuality
Etika a pravidla v politické komunikaci
Drtivá většina lidí souhlasí s tím, že etika je v politice důležitá, ale mnozí jsou ochotni ji vyměnit za příslib praktických benefitů. Možná i proto se politická komunikace posouvá stále více k heslu „účel světí prostředky“. S tím se ale nejde smířit a je potřeba důležitost slušnosti a morálky připomínat. A právě proto naše profesní asociace APRA téma před letošními volbami zvedla, uspořádala konferenci, ale také předložila dalším nevládním organizacím návrh etického kodexu politické komunikace, k jehož dodržování chce následně vyzvat volební štáby všech kandidujících stran.
Dezinformace v zemědělství? Bohužel ano.
V posledních týdnech jsme měli možnost podpořit Zemědělský svaz České republiky v komunikaci tématu, které je společensky závažné a zároveň čelí sílící vlně dezinformací – šíření nepravd o slintavce a kulhavce, vysoce nakažlivých onemocněních skotu.
Svatební elegance a výjimečné šperky v Lobkowiczkém paláci, aneb povedený start spolupráce s JK Šperky
Minulý týden jsme měli tu čest zúčastnit se exkluzivního svatebního eventu v Lobkowiczkém paláci na Pražském hradě. Akce pořádaná House of Lobkowicz ve spolupráci s nejnovějším přírůstkem do agenturního portfolia, JK Šperky, nabídla inspiraci pro nevěsty, ženichy i profesionály ze světa svatebního plánování. Vrcholem odpoledne byla smaragdová sada zásnubních a snubních prstenů.
Šťavnatá novinka v portfoliu Native PR!
Čerstvé šťávy, plné živin a chuti, si získávají stále větší oblibu. Věděli jste ale, že největší podíl důležitých živin a vitamínů zajišťuje patentovaná technologie pomalého odšťavňování? Jejím průkopníkem je jihokorejská značka Hurom, kterou od února nově zastupujeme v oblasti media relations. Naším cílem je, aby se kouzlo pomalého odšťavňování a šnekových odšťavňovačů dostalo do povědomí těch, kteří hledají cestu ke zdravějšímu a chutnějšímu životnímu stylu.
Skupina Safra Sarasin Group kupuje většinový podíl v Saxo Bank
Saxo Bank, náš dlouholetý klient, mění majetkovou strukturu – švýcarská finanční skupina J. Safra Sarasin Group se stala jejím většinovým akcionářem. Odkoupením podílů od Geely Financial Denmark A/S a Mandatum Group nyní vlastní 70 % banky, zatímco Kim Fournais, spoluzakladatel a CEO Saxo, si svůj podíl ponechává a dál vede firmu. Tento strategický krok posiluje stabilitu a otevírá nové možnosti pro růst.
Třetí generace v čele AG FOODS, aneb jak funguje rodinný podnik
Česká společnost AG FOODS vznikla začátkem 90. let, kdy se po sametové revoluci otevřely nové podnikatelské příležitosti. Dnes patří firma mezi přední výrobce a distributory produktů pro veřejné a závodní stravování.
Nové vedení Lifestyle & Consumer týmu v Native PR
Máme velkou radost, že náš Lifestyle & Consumer tým nově vede Natálie Lorencová, která má více než 20 let zkušeností z oblasti brand a consumer PR, interní komunikace a event managementu.
🔹 Řídila komunikaci pro více než 25 značek včetně Schwarzkopf, Persil či The Laundress
🔹 Má zkušenosti s PR kampaněmi pro značky jako Moser, Kadeřník roku nebo BioLife
🔹 Nominace mezi TOP 5 prestižního ocenění Excellence Award za roční PR projekt
Konferenční a eventové prostory v srdci Prahy – s full servisem od Native PR
Plánujete tiskovou konferenci, produktový launch nebo firemní setkání? Nabízíme vám unikátní konferenční a eventové prostory v Krocínově ulici, jen pár kroků od Národního divadla.
Novorenesanční dům z konce 19. století je mistrovským dílem architekta Antonína Wiehla, a byl postaven na přání vyhlášeného tanečního mistra Karla Linka. Taneční školu v něm nyní již nenajdete, ale velkolepé prostory zůstaly a mohou se stát místem, na které účastníci vaší akce jen tak nezapomenou.
Hravost, dětská radost a vůně, barvy a chutě na každém kroku! To je Haribo Dezertmánie!
V pátek 24. ledna 2025 jsme pro našeho klienta, společnost Haribo Česká republika, uspořádali soutěž, která spojila talentované domácí cukrářky z celé České republiky. Honosné prostory bývalé taneční školy v Krocínově ulici vytvořily dokonalé zázemí pro tuto jedinečnou akci.
Pětice finalistek, které se probojovaly až do druhého kola, se utkala o prvenství a titul mistryně Haribo Dezertmánie.
Věděli jste, že... aneb novinky z průzkumu našeho klienta Sdružení EPS ČR
Věděli jste, že zateplené domy měly loňskou zimu třikrát menší náklady na vytápění? Máme přesná data z průzkumu, podívejte se s námi!
- Polovina Čechů topila celou zimu nepřetržitě, nebo alespoň většinu dne.
- Průměrná teplota, kterou měli v obýváku byla 21,5 °C.
- Na vyšší teplotu obecně své příbytky vytápějí mladší lidé ve věku 18–34 let než lidé v důchodovém věku.
EasyPark Group oznámila významný krok ve své expanzi – dokončení akvizice společnosti Flowbird Group
Náš klient, EasyPark, patří mezi přední světové poskytovatele digitálních řešení pro parkování a mobilitu. Těší nás jeho úspěchy a jsme rádi, že můžeme sledovat jeho další růst.
Spolupráce, která mění životy a šťasný závěr roku!
S obrovskou radostí a vděčností sdílíme výjimečný úspěch projektu, který nám zůstane navždy v srdcích.
V září 2024 se naše PR agentura Native PR spojila s manželi Hajgajdovými a jejich týmem v Asgentu. Jejich velkým snem bylo vyvinout lék na geneticky podmíněnou nemoc Angelmanův syndrom – a tím změnit životy až půl milionu pacientů. Na tuto misi potřebovali 22 milionů Kč, což se zprvu zdálo jako nedosažitelná meta.
🚀 Odvážné kroky k velkému cíli
Oslavili jsme a pomohli!
Při příležitosti loňského 30. výročí PR agentury Native PR jsme díky podpoře našich zaměstnanců, klientů, dodavatelů a přátel vybrali prostředky na podporu projektu Nadace Via – Dobro-druzi, který inspiroval mladé lidi k pozitivním změnám ve svém okolí.
Vaše příspěvky umožnily uskutečnit několik krásných projektů, například:
Budoucnost českého zemědělství – otevřeně a napřímo
Díky spolupráci se Zemědělský svaz České republiky jsme v Native PR měli možnost být součástí akce, která otevřela důležité otázky o tom, kam směřuje české zemědělství. Na kulatém stole o vizi a strategii "České zemědělství: Jaká bude jeho budoucnost?", pořádaném Zemědělským svazem ČR, se v Obecním domě v Praze sešlo 180 lidí – zemědělci, ekonomové, politici i zástupci nevládních zemědělských organizací. A kdo nemohl být u toho, sledoval diskusi online.
Hajduk Hůrka slaví postup do 4. hanspaulské ligy!
Aneb, nejen prací živ je člověk...
S radostí oznamujeme, že fotbalový tým Hajduk Hůrka, který s hrdostí sponzorujeme, dosáhl úžasného úspěchu – vyhrál 5. ligu a postoupil do 4. ligy! 🎉⚽
Tento úspěch má pro nás v Native PR obzvlášť osobní rozměr, protože Filip Pavelka, náš talentovaný account manager, je nejen kapitánem Hajduku, ale také sehrál významnou roli v postupu týmu. Jeho nasazení na hřišti i mimo něj je inspirací pro všechny. 👏
Stříbro jako „zlato na steroidech“? Čím zaujme komoditní trhy?
Přemýšleli jste někdy nad tím, proč je zlato tak drahé a platina naopak relativně levná? Nebo jaké výzvy čekají globální trhy s komoditami v době klimatických změn? Právě těmto otázkám se v rozhovoru pro Forbes věnoval Ole Hansen, hlavní komoditní stratég Saxo Bank.
Mondi Coating Štětí spustilo novou linku a podpořilo udržitelnost i regionální trh
Ve společnosti Mondi Coating Štětí byla nedávno spuštěna nová výrobní linka Extruder 6, která posílí kapacity výroby recyklovatelných papírových obalů s funkční bariérou. Tyto obaly nahrazují plastové obaly a najdou uplatnění v potravinářství, průmyslu i e-commerce. Investice přinesla nejen technologický posun, ale i pozitivní dopad na regionální pracovní trh, a to díky vzniku několika desítek nových míst.
Velký milník pro Tymbe!
S radostí sledujeme, jak se náš klient Tymbe neustále posouvá kupředu. Společnost, která už sedm let mění pravidla hry na trhu brigád, nyní představila novou mobilní aplikaci.
Hledáte brigádníky? Stačí pár kliknutí na telefonu!
Díky nové aplikaci zvládnete celý proces jednoduše a rychle – od výběru směny až po potvrzení docházky a výplatu brigádníka.
Nepřátelé selfíček, zbystřete!
Vzděláváme se, tentokrát o tématu LinkedIn!
Komunikujete „dobro“, nebo jste raději, když za vás mluví jen činy?
Naše Lidija se na popud redaktorky serveru Podnikatel.cz zamyslela nad různými pro a proti, kdy je lepší komunikovat o dobrých skutcích a kdy se to naopak nedoporučuje. Inspirací byla komunikace některých firem ohledně pomoci postiženým povodněmi.
Více se dozvíte z článku zde.
Andělské děti, pomoc je na cestě! Přispějte i vy!
Čeští vědci vyvinuli model léku na Angelmanův syndrom, dosud nevyléčitelnou geneticky podmíněnou nemoc, kterou na světě trpí přes 500 tisíc lidí. Postižené děti mají šťastný výraz ve tváři, proto se jim přezdívá "andělské". Přesto trpí mentální a fyzickou retardací, epileptickými záchvaty a dalšími potížemi.
Již třetím rokem komunikačně podporujeme Zemědělský svaz ČR
Podpora zemědělců patří mezi naše srdcovky. Práce je to velmi náročná na znalosti, zkušenosti i na výdrž. Velmi často na hraně krizové komunikace. Nicméně, práce je to velmi užitečná se silným společenským přesahem. Pomáhat prosadit lepší budoucnost pro výrobce lokálních potravin totiž znamená pomáhat k lepším a dostupnějším potravinám nám všem.
Komunikačně to znamená být pořád v centru dění, být v neustálém kontaktu s novináři ze všech televizí, rozhlasů a jiných médií.
EasyPark ve velké letní reportáži na CNN Prima NEWS
Jedete na dovolenou a chcete vědět, kde vás parkování nebude stát majlant?
V reportáži TV Prima, kterou jsme iniciovali společně s klientem EasyPark, jsme komunikovali přehled těch nejlevnějších a nejdražších zemí v Evropě pro parkování.
Výsledky vás možná překvapí. Nejlevněji zaparkujete na Slovensku, zatímco Česko si vysloužilo solidní 5. místo. Kdo by to byl řekl, že parkování u našich sousedů bude taková pohodička? Užijte si bezstarostné cestování po Evropě!
Presstrip do nejmodernější polystyrenky v Česku se setkal se skvělými ohlasy ze strany médií
Kdo by od továrny na polystyren čekal podlahu pokrytou typickými bílými kuličkami či dalším smetím, hodně by se pletl. V modřické polystyrence Bachl, která je členem Sdružení EPS ČR a zároveň nejmodernější a největší výrobnou tohoto materiálu v Česku, jsou kusy polystyrenu k vidění pouze v uzavřených prostorech strojů.
Jsme na shortlistu Zlatého středníku!
Pokračujeme na vlně úspěchů z minulého týdne a s radostí dáváme vědět světu, že jsme se zařadili do šesti nej projektů Zlatého středníku 2024 v rámci kategorie Průmysl, strojírenství a energetika.
Projekt s názvem „Tisíce krabic oživily ducha Santiniho génia, aneb umění ve službách udržitelnosti” zahrnoval stavbu 20 metrů vysokého monumentu z 2000 krabic z vlnité lepenky, která sloužila jako unikátní způsob edukace veřejnosti o recyklaci a udržitelnosti.
Za Co nejdelší frontu jsme obstáli hned ve třech kategoriích a získali tři Lemury!
1-2-1 - tentokrát to není zkratka pro osobní setkání, ale výčet ocenění za „Co nejdelší frontu“. Otevření první restaurace Popeyes v Česku, kde naše agentura zajišťovala celou komunikaci na poli PR, na slavnostním předávání Českých cen za PR ve čtvrtek 20. června 2024 získalo celkem tři ocenění – dvě první místa v rámci kategorií „Business-to-Consumer“ a „Akce a události“, spolu s druhým místem v kategorii „Služby“.
Den Změny opět po roce u našeho klienta Mondi Štětí
Jeden z posledních květnových dnů byl pro nás v Native PR ve znamení Dne změny, na kterém jsme se podíleli s naším dlouholetým klientem Mondi Štětí. Návštěvníci události se tak 29. května mohli v areálu Mondi Štětí inspirovat k pozitivním změnám ve prospěch okolí, planety i sebe sama.
Aktuální legislativní změny odrazují firmy od angažování brigádníků, Tymbe v médiích otevírá otázku, jak se s tím popasovat
Náš dlouholetý klient, společnost Tymbe, největší online platforma s brigádami v Česku, mediálně otevřela palčivé téma změny legislativy, která se negativně dotkne všech firem, které využívají brigádníky na dohodu o provedení práce (DPP).
Jižanské kuře je v shortlistu Lemurů!
Otevření první restaurace Popeyes v Česku, při kterém naše agentura zajišťovala celou komunikaci na poli PR, se dostalo na shortlist Českých cen za PR ve třech kategoriích a nyní bojujeme o medaile!
Jestlipak naše "dlouhá fronta na kuře" dostane pověstného Lemura a jaký bude mít lesk se dozvíme na vyhlášení 20. června 2024.
Sázejí na clean label potraviny: Rodinná firma dobyla svět se stovkami originálních produktů
S radostí sdílíme inspirativní příběh našeho klienta, rodinného podniku AG Foods, který významně zasáhl do sektoru potravin. Jejich závazek k autentičnosti a kvalitě je přivedl k vývoji stovek originálních produktů.
Příběh brněnské společnosti AG Foods je důkazem síly inovace a jasné podnikatelské vize. Úspěšně rozšířili svou přítomnost na trhu tím, že zajistili, aby každý produkt odpovídal filozofii "čistého štítku“, který zdůrazňuje přírodní ingredience a transparentní označování.
Zájem Čechů o nákup nemovitostí v zahraničí roste, ukázal to nebývalý zájem o první veletrh s nemovitostmi Inter-Ree
Začátkem dubna v Praze proběhl vůbec první ročník veletrhu se zahraničními investičními nemovitostmi a druhými domovy, Inter-Ree 2024, a my jsme byli při tom!
Dvoudenní akce, na níž se setkaly domácí i zahraniční špičky realitního sektoru, developeři, investoři či zájemci o investice do zahraničních nemovitostí, přilákala téměř 2000 účastníků.
Na dluh nemůžeme fungovat věčně. Svět je složitější a šílenější, říká šéf Saxo Bank
Pražskou pobočku našeho klienta společnosti Saxo Bank navštívil sám její zakladatel a ředitel Kim Fournais a vy si mimo jiné na Forbesu můžete přečíst, v čem je jedna z největších bank pro investory jiná oproti konkurenci, jaké změny očekává na bankovním trhu nebo jaký má postoj ke krypto měnám.
Voňavý Press Trip do výrobny Biogena v Českých Budějovicích
Návštěva továrny je snem snad každého dítěte a jak se ukázalo – i mnohých dospělých. Nám se poštěstilo navštívit v jednom dni, se třemi novinářkami dvě nově zrekonstruované budovy na výrobu čajů Biogena.
Šéfka UPS pro region CEMEA na titulce Hospodářek!
110 zemí! Přesně tolik jich má na starosti Kim Ruymbeke, šéfka regionu CEMEA přepravního giganta UPS. A zcela určitě to není jediná zajímavost, kterou se dozvíte z rozhovoru, který Kim poskytla Marku Milerovi z Hospodářských novin. Že je to fajn čtení si mysleli i editoři HN - dali upoutávku rovnou na titulku. Vy si můžete přečíst více na odkazu zde.
Náš klient Michal Harásek z Tymbe vybrán do Forbes Česko 30 pod 30
Rádi bychom se s vámi podělili o skvělou událost, která se nestává každý den a o to víc nás těší. Náš klient Michal Harásek z Tymbe byl vybrán do prestižního žebříčku 30 pod 30 od Forbes Česko. Michalovi moc gratulujeme a jsme rádi, že i my v Native můžeme již několik let přispívat k tomuto skvělému příběhu.
Celý žebříček najdete zde.
Život v Native – zimní edice
Máme pro vás další díl našeho pohledu za oponu. Dá se říci, že již tradiční pozvánky k nahlédnutí do dění v Native. A je rozhodně o čem vyprávět. Uplynulé měsíce byly naplněné (stejně jako celý rok) skvělými projekty. Podzim jsme zahájili pomyslnou akcí desetiletí. Krátce před prvním podzimním dnem jsme společně s klienty, obchodními partnery a současnými i bývalými spolupracovníky oslavili naše třicetileté výročí. U příležitosti oslav jsme se rozhodli finančně podpořit jeden z programů Nadace Via, se kterou dlouhodobě spolupracujeme.
PF 2024
Za celý tým Native PR vám přejeme krásné vánoční svátky plné radosti a lásky. Zároveň děkujeme klientům a partnerům za letošní spolupráci. Ať je nový rok naplněn především zdravím, štěstím a spokojeností, ale také osobními i profesními úspěchy. Těšíme se na vás v příštím roce.
Výroční konference Aspen Institute CE
Špičky české politiky i byznysu se opět po roce sešly symbolicky v Pražské křižovatce, místě spjatém s Václavem Havlem, aby zhodnotily, kam jsme se jako společnost za poslední rok posunuli. Protože je Aspen Annual Conference 2023 novináři velmi žádaná, agentura Native měla na starost media relations.
Popeyes v ČR a Týden inovací – byli jsme u toho!
Nepoštěstí se to každý den, dokonce ani každý rok, že byste měli příležitost být u vstupu velké značky na český trh. Tým Native od jara připravoval PR kampaň k uvedení značky Popeyes v Česku. První restaurace byla otevřena v pátek, za velkého zájmu zákazníků i médií, z kterého měly kolegyně Karolína Doleželová, Anežka Kharrat a Markéta Kaclová samozřejmě radost. Děkujeme za důvěru! Jen ty reporty jsou teď mnohem náročnější
Cesta do hlubin píáristovy duše!
Naše kolegyně Markéta Kaclová uplynulý rok a půl sčítala české PR profesionály. Díky ní víme, kolik nás je, kolik nám je, v jakých organizacích pracujeme, co jsme studovali a co jsme dělali před tím, než jsme šli do PR. A nejen to! V rámci svého průzkumu se také zaměřila na radosti, strasti i výzvy lidí z PR.
TV Nova vysílala živě z Native PR
Našim klientům poskytujeme nejen naše služby, ale i prostory. Uplynulý pátek se u nás v kanceláři uskutečnily dva živé vstupy do ranního vysílání Snídaně s Novou. Spoluzakladatel Tymbe Michal Harásek hovořil o nejnovějších trendech na trhu s brigádami. Diváci oblíbeného pořadu se tak nejen dozvěděli, jaké pozice teď firmy nejčastěji hledají a na co brigádníci aktuálně nejvíce slyší, ale mohli nahlédnout i přímo k nám do Native. Děkujeme za milé setkání i zájem o téma brigád!
V rámci spolupráce s Aspen Institute jsme pomáhali s tématem využití umělé inteligence na poli médií
V srpnu jsme zahájili spolupráci s organizací Aspen Institute CE. Našemu novému partnerovi poskytujeme především komplexní poradenské služby v čele s media relations a pomáháme mu v rámci konferencí s mezinárodním přesahem.
Native je na trhu už 30 let!
Naše agentura patří mezi nejdéle fungující a aktivně se podílela na utváření trhu PR služeb v naší zemi. Významné výročí jsme oslavili v pražském klubu JazzDock s klienty, obchodními partnery, současnými i bývalými spolupracovníky, zkrátka se všemi, kdo se na našem úspěšném příběhu podíleli a podílí. Dosažení tohoto milníku stojí především na odbornosti, poctivém přístupu a houževnatosti. Přestože se svět za tři dekády změnil, toto jsou hodnoty, které fungují v každé době. A takoví jsou i lidé, kteří agenturu utvářeli a utvářejí.
Podíleli jsme se na stavbě papírové věže i pozitivních změnách
I v letošním roce nás čekala velmi oblíbená aktivita s klientem Mondi Štětí, který je největším výrobcem papíru a buničiny na českém trhu. Ten poslední květnový den ve svém areálu pořádal tradiční akci Den změny. Jejím cílem je inspirovat zaměstnance i další účastníky k pozitivním změnám v jejich životech a tím pomoci sobě, blízkým lidem, okolí i životnímu prostředí. Zároveň to byla skvělá příležitost ke komunikaci hlavních témat akčního plánu MAP2030 (Mondi Action Plan 2030) pro dosažení cílů v oblasti udržitelnosti.
Život v Native – díl druhý
Nejsme jen agentura starající se o své klienty. Jsme také parta lidí. – těmito slovy jsme vás v nedávné době vítali u článku, který odhaloval naše agenturní zákulisí. Jsme moc rádi, že sklidil pozitivní ohlasy. A proto vám přinášíme pokračování tohoto pohledu za oponu! Co se u nás tedy v poslední době událo?
Vítáme nové kolegy Káju a Dana!
S drobným zpožděním bychom vám velmi rádi představili naše dva nové kolegy, kteří u nás právě oslavili svůj první půlrok.
Jak jsme se s AG FOODS zaměřili na influencery
Influencer marketing je již nedílnou součástí komunikačních plánů. A také našich služeb pro klienty. Tentokrát jsme realizovali milou aktivaci pro našeho klienta AG FOODS. Několik vybraných influencerů jsme v průběhu února překvapili voňavými balíčky s produkty této české rodinné firmy, která je předním výrobcem nápojových a potravinových směsí.
Účast v podcastech jako součást B2B komunikace
Podcasty nabírají poslední roky na oblibě. Jedná se o stále populárnější komunikační formát. Věděli jste ovšem, že se může jednat i o účinnou formu B2B komunikace? Pro našeho klienta Tymbe, největší platformu pro zprostředkování brigád v ČR, jsme domluvili účast v podcastu Na vlně podnikání od týdeníku Ekonom. Děkujeme za příležitost!
Život v Native – nahlédněte k nám!
Nejsme jen agentura starající se o své klienty. Jsme také parta lidí, která se snaží nejen neustále vzdělávat, ale zároveň posilovat spolupráci a naše firemní hodnoty i vylepšovat naše pracovní prostředí. Co se u nás v tomto ohledu v poslední době událo?
Velká náborová kampaň pro Mondi Štětí. Hledáme 200 lidí!
Náš klient Mondi Štětí, největší výrobce papírových obalů a buničiny na českém trhu, rozšiřuje výrobu udržitelných produktů. Díky investici do nového papírenského stroje a související infrastruktury najde uplatnění na desítkách různých pozic napříč odděleními od výroby až po administrativu bezmála 200 nových zaměstnanců. V rámci naší spolupráce jsme pro Mondi Štětí navrhli, připravili a nyní realizujeme náborovou kampaň, jejíž cílem je nejen posílení brand awareness, ale i představení jednotlivých pozic a benefitů.
Agentura Native PR výrazně posílila. Nastoupili Markéta Kaclová a Radim Svačina
Komunikační agentura Native PR posílila o dva seniorní konzultanty. Na pozici Account Director na začátku února nastoupila Markéta Kaclová, která se bude zaměřovat především na rozvoj poskytovaných služeb, získávání nových zakázek a strategické poradenství. Agenturní tým na konci uplynulého roku rozšířil i Radim Svačina, který v roli Senior Account Managera zodpovídá za manažerské řízení několika zakázek a vede tým, který se zaměřuje zejména na media relations, korporátní komunikaci a strategické poradenství.
Čokoládové Vánoce s novinkami od Milky
K vánočnímu období (a nejen k němu!) již neodmyslitelně patří nejjemnější čokoláda Milka. I tento rok společnost Mondelēz International při této příležitosti představila několik tematických produktů této ikonické značky. Vánoce jste si tak mohli zpříjemnit netradičním přáním v podobě čokoládových pralinek ve speciálním dárkovém balení, tradičními figurkami, adventními kalendáři nebo čokoládovými cukrovinkami ve tvaru sněhových koulí. V Native PR jsme při čokoládovém mlsání zajišťovali produktovou komunikaci a profilaci novinek v lifestylových médiích.