1-2-1 - tentokrát to není zkratka pro osobní setkání, ale výčet ocenění za „Co nejdelší frontu“. Otevření první restaurace Popeyes v Česku, kde naše agentura zajišťovala celou komunikaci na poli PR, na slavnostním předávání Českých cen za PR ve čtvrtek 20. června 2024 získalo celkem tři ocenění – dvě první místa v rámci kategorií „Business-to-Consumer“ a „Akce a události“, spolu s druhým místem v kategorii „Služby“.
Zadání od klienta znělo jasně: Projekt komunikovat tak, aby lidé v den otevření spontánně vytvořili, co nejdelší frontu a ukázali tak svůj zájem o jižanské kuře. Tradiční „popeysová“ fronta plná natěšených gurmánů se táhla od Domu módy na Václavském náměstí až ke stanici metra Muzeum, a to i když nám počasí příliš nepřálo.
Před slavnostním otevřením restaurace měli novináři ojedinělou možnost vyzkoušet si přípravu jídel přímo v prostorách provozovny a ověřit si skvělou kvalitu produktů, které Popeyes nabízí.
Kromě spokojených zákazníků měli o otevření nové provozovny Popeyes v Praze zájem i novináři, kteří tématu věnovali nadstandartní mediální prostor.
Jsme moc rádi, že jsme se mohli podílet na tomto jedinečném projektu. Gratulujeme Anežce Kharrat a všem, kteří se na projektu podíleli!