Náš klient Mondi Štětí, největší výrobce papírových obalů a buničiny na českém trhu, rozšiřuje výrobu udržitelných produktů. Díky investici do nového papírenského stroje a související infrastruktury najde uplatnění na desítkách různých pozic napříč odděleními od výroby až po administrativu bezmála 200 nových zaměstnanců. V rámci naší spolupráce jsme pro Mondi Štětí navrhli, připravili a nyní realizujeme náborovou kampaň, jejíž cílem je nejen posílení brand awareness, ale i představení jednotlivých pozic a benefitů. Náborová kampaň se skládá z celé řady aktivit a využíváme pestrou paletu komunikačních nástrojů a kanálů v offline i online prostředí. Součástí kampaně je i část, ve které firma ukazuje, že nabízené pozice jsou samozřejmě vhodné i pro ženy. V natočeném videu vystupují zaměstnankyně firmy, které představují své profesní i životní příběhy. Na video se můžete podívat zde.