Aktuality
2023 2022 2021 2020 2019Jak jsme se Saxo Bank šokovali novináře
Čtvrtek 8. prosince 2022 se nesl ve znamení diskuzí nad nepravděpodobnými scénáři světového dění. Deset šokujících předpovědí pro rok 2023 našeho klienta Saxo Bank totiž přijel do Prahy představit sám jejich tvůrce Steen Jakobsen, ředitel investic společnosti Saxo Bank. Byznysová snídaně s predikcemi a takto výraznou osobností světa investic měla u ekonomických novinářů velký úspěch a věříme tedy, že si čtvrteční ráno užil jak Steen Jakobsen, tak i všichni hosté. Nás velmi těší i velký mediální ohlas a zájem o daná témata.
Veselé Vánoce a šťastný nový rok
Děkujeme našim klientům a partnerům za spolupráci v letošním roce. Přejeme všem veselé Vánoce a do nového roku především hodně zdraví, štěstí a úspěchů. Těšíme se na nové projekty a spolupráci v roce 2023!
Pro EUMEPS jsme organizovali mezinárodní konferenci
Předposlední listopadový týden jsme v Praze organizovali mezinárodní konferenci pro Evropskou asociaci výrobců a zpracovatelů pěnového polystyrenu (EUMEPS). Na ní se sjelo přes 70 účastníků ze všech koutů Evropy. Hlavním tématem konference byla aktuální situace na trhu s energiemi a její dopady na odvětví. Dále se diskutovaly úspěchy a budoucí plány v oblasti recyklace pěnového polystyrenu. Naše agentura koordinovala celou akci a v rámci media relations zajistila rozhovory pro generálního ředitele EUMEPS Jurgena Langa.
Otevírali jsme první kavárnu Enzo Bencini v ČR
První listopadový den se nesl v duchu voňavých čajů a skvělé italské kávy společnosti AG Foods, předního výrobce a distributora kávy, čajů, rozpustných nápojů a dalších produktů. Ten den totiž byla v OC Čestlice slavnostně otevřena první kavárna Enzo Bencini v České republice. Společnost AG Foods, pod kterou značka výtečné kávy Enzo Bencini patří, u této příležitosti uspořádala tiskovou konferenci pro novináře.
Václav Pavelka se zúčastnil panelové diskuse k vývoji cen v PR
Zakladatel agentury Native PR Václav Pavelka se v rámci 22. ročníku konference Forum Media zúčastnil panelové diskuse s názvem APRA WORKSHOP: Jak se vyvíjejí ceny v PR? V rámci ní byly prezentovány nejen výsledky aktuálního výzkumu trhu s PR službami mezi členy Asociace public relations, ale debata se točila i kolem dalších zajímavých témat a aktuální situace na trhu PR.
Rozhovory s Kimem Fournaisem, zakladatelem Saxo Bank
Náš klient Saxo Bank, dánská investiční banka, oslavila v září 30 let od svého založení. K této události jsme ve spolupráci s magazínem Forbes a portálem info.cz připravili rozhovory se zakladatelem a CEO Kimem Fournaisem. V nich se věnoval působení Saxo Bank v uplynulých třech dekádách, budoucnosti bankovnictví, udržitelnosti i problematice ESG. Další mediální aktivity jsou ještě před námi. Saxo Bank gratulujeme k jejímu výročí a jsme rádi, že máme možnost pracovat s takto významným klientem.
Native PR je partnerem konference Forum Media
Agentura Native PR se stala jedním z partnerů konference Forum Media 2022. Jedná se již o 22. ročník největší konference věnované komunikaci, marketingu a médiím v Česku. Konference proběhne již 3. 11. 2022. Ve čtyřech sálech budou o svých zkušenostech, úspěšných projektech a stávajících trendech hovořit hvězdy českého i světového reklamního a komunikačního byznysu. Máme velkou radost, že jsme součástí této skvělé akce!
Průzkum MOL: Navzdory vyšší ceně se tankování prémiových paliv vyplatí, myslí si dvě třetiny motoristů
V polovině září se konala další tisková konference z dílny Native PR. V rámci ní náš klient MOL Česká republika, druhý největší provozovatel sítě čerpacích stanic na českém trhu, představil novou generaci prémiových paliv MOL EVO 3 Plus. Tato paliva kladou důraz na udržitelnost, či poskytují lepší výkon i péči o motor.
Ilona Koulová posílila agenturu Native PR
Na pozici Senior Account Manager v komunikační agentuře Native PR nastoupila Ilona Koulová, která od dubna rozšířila agenturní tým PR a marketingových konzultantů. Ilona Koulová zodpovídá za manažerské řízení několika zakázek a vede tým, který poskytuje poradenství a komunikační služby agenturním klientům v oblasti korporátní i produktové komunikace.
Tymbe na titulní straně Hospodářských novin
Náš klient Tymbe, největší online zprostředkovatel brigád na tuzemském trhu, se se svým průzkumem a tématem rostoucího zájmu o brigády dostal na titulní stranu Hospodářských novin. Z průzkumu například vyplývá, že více než čtvrtina Čechů v důsledku rostoucí inflace zvažuje si ke svému současnému zaměstnání hledat přivýdělek. Výsledky průzkumu získaly mediální pozornost také na iDnes.cz a Blesk.cz, ale dostaly se i na stránky tištěných médií Téma, Blesk, Profi HR a dalších. V Native PR jsme měli na starost přípravu průzkumu a jeho následnou komunikaci.
Mondi Štětí se stalo Zaměstnavatelem roku 2022
Společnost Mondi Štětí, největší papírna v České republice, získala tři zlaté medaile v prestižní soutěži Sodexo Zaměstnavatel roku. Kromě vítězství a titulu Zaměstnavatel roku 2022 v celostátní kategorii firem do 5 000 zaměstnanců obhájila také 1. místo v regionální kategorii Nejlepší zaměstnavatel Ústeckého kraje. Dalším velkým úspěchem je ocenění Férový zaměstnavatel s dobrou atmosférou, o kterém rozhodují samotní zaměstnanci prostřednictvím komentářů na webu atmoskop.cz.
Dny změny v Mondi bavily i inspirovaly
Poslední dva květnové dny patřily ve společnosti Mondi Štětí, která je největším výrobcem papíru a buničiny na českém trhu a součástí skupiny Mondi, tradičním Dnům změny. Jejich cílem je inspirovat nejen zaměstnance a jejich rodiny, ale i žáky základních škol k pozitivním změnám v jejich životech a tím pomoci sobě, blízkým lidem, okolí i životnímu prostředí.
V Kralupech nad Vltavou se uskutečnil workshop EPS a cirkulární ekonomika II
Sdružení EPS ČR zorganizovalo na konci dubna v Kralupech nad Vltavou workshop EPS a cirkulární ekonomika II, kde představilo úspěchy, kterých se v oblasti recyklace pěnového polystyrenu podařilo za poslední 4 roky dosáhnout a současně identifikovalo, kde je prostor pro zlepšení. Za účasti státních institucí, recyklátorů a odpadových společností proběhla diskuse o aktuální situaci, potřebě odstranění bariér separátního sběru a recyklace pěnového polystyrenu či zefektivnění celého procesu.
Velikonoční nadílka s Milkou
Letošní Velikonoce se nesly v duchu toho nejjemnějšího vajíčkobraní. Ikonická značka Milka společnosti Mondelēz International si pro velikonoční trh připravila hned několik tematických produktů. V hlavní roli byl mimo jiné čokoládový zajíček, ale i čokoládová vajíčka jako tradiční symbol Velikonoc, v různých variantách a z té nejjemnější čokolády z alpského mléka. Kampaňová komunikace se nesla v duchu hledání vajíček, tzv. vajíčkobraní, které v dnešní době nabírá na stále větší popularitě. Naším úkolem v Native PR bylo zajistit produktovou komunikaci v lifestyle médiích.
Native PR patří mezi tři nejznámější PR agentury v ČR
Dle nejnovějšího průzkumu výzkumné agentury Ipsos jsme se umístili mezi třemi nejznámějšími tuzemskými PR agenturami dle spontánní znalosti.
Průzkum „PR trh očima zadavatelů“ realizovala výzkumná agentura Ipsos pro APRA – Asociace Public Relations v březnu letošního roku mezi největšími tuzemskými zadavateli PR služeb. Zaměřoval se na znalost PR agentur, proces výběrových řízení, náklady na PR či nedostatky a přínosy PR agentur.
Agenturu Native PR nově vede Tomáš Kubík
Výkonným ředitelem komunikační agentury Native PR se od 1. dubna stal Tomáš Kubík. Jeho hlavním cílem bude konsolidovat potenciál zavedené značky a nasměrovat ji k dalšímu růstu. Roli převzal od zakladatele a řídícího partnera agentury Václava Pavelky.
Průzkum: Češi se v recyklování pěnového polystyrenu stále zlepšují
Native PR zrealizovala počátkem března průzkum veřejného mínění pro klienta - Sdružení EPS ČR. Z průzkumu vyplynulo, že třídící návyky českých spotřebitelů se každým rokem zlepšují a jinak tomu není ani u obalů z pěnového polystyrenu (zkráceně EPS). Průzkum také prozradil, že 60 % dotazovaných třídí obaly do žluté popelnice a další čtvrtina je odváží do sběrného dvora. U obou možností registrujeme v porovnání s průzkumem z loňského roku nárůst; naopak počet respondentů, kteří obaly z EPS netřídí, tzn. vyhazují do směsného odpadu, mírně klesl.
MOL slavnostně otevřel zbrusu novou čerpací stanici ve Frýdku-Místku
Náš klient MOL Česká republika, druhý největší provozovatel čerpacích stanic v tuzemsku, v úterý 1. března slavnostně otevřel čerpací stanici MOL ve frýdecko-místeckých Chlebovicích. Česká síť MOL se tak rozrostla již na 305 stanic. Zástupce MOL společně s náměstkem primátora Frýdku-Místku, Radovanem Hořínkem, přestřihli pásku a zahájili samotný provoz čerpací stanice. U otevření čerpací stanice, jež moderovala Michaela Maurerová, byli přítomni i fotbalisté nedalekého ostravského Baníku, rally jezdec Dominik Stříteský a samozřejmě i my!
Tymbe - „startup týdne“ magazínu Forbes
Tymbe míří k výšinám a Native PR je u toho! Největší tuzemský online poskytovatel brigád přinesl revoluci na trh práce a úplně překopal dosavadní pravidla hry. Toho si všiml už i prestižní magazín Forbes. V rozhovoru se spolumajitelé Michal Harásek a Martin Plášil rozpovídali o největších benefitech plné digitalizace procesu sjednávání brigád i budoucích plánech expanze.
AGFOODS ve Forbes
Pro klienta AGFOODS se nám v rámci našich PR služeb povedlo zařídit rozhovor pro magazín Forbes. Tato česká firma z Brna působí na našem trhu již skoro 30 let a řadí se mezi nejstabilnější na trhu. Zároveň s jejich produkty přišel do styku téměř každý. Jejich doménou jsou sypké směsi pro přípravu jídel např. kaší, čajů atd. Více o rozhovoru si můžete přečíst zde - https://forbes.cz/brnensky-byznys-za-tri-ctvrte-miliardy-ktery-jste-ochutnali-i-vy/