Aktuality
2023 2022 2021 2020 2019Nejjemnější vánoční radosti s Milkou
Společně s čokoládou Milka opět rozdáváme o letošních Vánocích tu nejjemnější radost!
Naším úkolem v Native PR je komunikace HERO produktů v lifestyle médiích, protože co by to bylo za svátky bez adventního kalendáře z mléčné čokolády z alpského mléka. K předvánočnímu období totiž čokoláda neodmyslitelně patří.
Mondi Štětí: Opravdu skvělý zaměstnavatel
Náš klient Mondi Štětí, největší papírna v České republice, obsadil 3 přední místa v soutěžích zaměstnavatelů. Po vítězství v Zaměstnavateli roku Ústeckého kraje se Mondi stalo i druhým nejlepším celostátním zaměstnavatelem v kategorii zaměstnavatelů do 5000 zaměstnanců a dále se umístilo na bronzové příčce žebříčku Férový zaměstnavatel, který vyhlašuje portál Atmoskop.cz podle hodnocení samotných zaměstnanců firem. Pro Mondi Štětí vytváří agentura Native PR CSR, interní, náborové a employer branding kampaně již od roku 2011.
Lidya: Podnikatelé od voleb změny nečekají a někteří se navíc bojí, že se situace zhorší
Více než polovina podnikatelů si myslí, že se pro ně po letošních sněmovních volbách vůbec nic nezmění. Dalších 20 % se naopak obává, že se podmínky pro podnikání oproti současnému stavu zhorší. Stát by měl podle oslovených přestat upřednostňovat velké firmy na úkor menších a zmenšit byrokracii, která malé a střední podnikatele zatěžuje čím dál tím více. To jsou data, která vyplynula z aktuálního průzkumu společnosti Lidya, který pro klienta realizovala naše agentura Native PR.
MultiSport s novinkou InBody nadchnul novináře
Náš klient MultiSport Benefit, přední poskytovatel zaměstnaneckých benefitů v oblasti sportovního a relaxačního vyžití, představil novinku v nabídce aktivit: bezplatné měření skladby těla na přístrojích InBody až dvakrát ročně.
Pokračování spolupráce s brněnskou firmou AG Foods
S radostí můžeme oznámit, že jsme v Native PR obnovili spolupráci se českou firmou AG Foods, která se specializuje na vývoj, výrobu a distribuci rozpustných nápojových směsí a jejich přípravu. Firma působí na trhu více jak 30 let a s jejich produkty se můžete setkat na každém kroku – od nemocnic až po školní jídelny. Naším hlavním úkolem je produktová komunikace privátních značek Biogena a Enzo Bencini. A to v segmentu B2C a B2B.
Lidya získala dalších 180 milionů korun pro financování SME
Holding Lidya US, mateřská společnost našeho klienta Lidya Česká republika, získal od investorů v předkole série B investice ve výši 8,3 milionů dolarů (180 milionů korun). Další kapitálová injekce přichází po roce a půl od vstupu na evropský trh a bude použita pro další rozvoj úvěrování malých a středních firem. Prvním evropským trhem, kam start-up vstoupil, byla Česká republika a doposud zde poskytl 800 úvěrů v objemu přes 150 milionů korun. Od svého vzniku v roce 2016 získala Lidya od investorů již 16,5 milionu dolarů.
Kryptoměny hýbou světem i českými médii
Saxo Bank, přední dánská investiční banka, které poskytujeme služby v oblasti PR již od roku 2016, pečlivě sleduje trendy v obchodování s investičními nástroji. Nezůstala pozadu ani v kryptoměnách, s nimiž klienti Saxo Bank mohou obchodovat stejně pohodlně a bezpečně, jako s tradičními akciemi.
Mondi: Dny změny 2021
Ke konci června Mondi po dlouhém covidovém útlumu znovu ožilo, a to rovnou tradičními Dny změny. Ty se letos představily jinak, než jsou v závodě zvyklí. Jednotlivé aktivity byly totiž rozloženy do několika dnů. Námětem letošních Dnů změny byla tři stěžejní témata: bezpečnost, diverzita na pracovišti a biodiverzita. Dny změny odstartovaly bezpečnostní soutěží – Safety Marathonem. Vyvrcholením pak byla moderovaná diskuse na téma biodiverzity vedená Vladimírem Kořenem.
Newsletter„Očkovací speciál“ pro Mondi Štětí
Pro našeho klienta, papírnu Mondi Štětí, připravujeme každý týden newsletter, který se věnuje aktuálním informacím o očkování proti COVID-19. Cílem „Očkovacího speciálu“ je přinášet zaměstnancům aktuální informace o očkování a motivovat je k samotné vakcinaci. Newsletter je, nejen samotným vedením, ale hlavně mezi zaměstnanci, velmi oceňován. V agentuře Native PR připravujeme veškerý obsah i vizuální podobu speciálu.
Václav Pavelka vítězem prezentační soutěže na Communication Summitu
Václav Pavelka – řídící konzultant naší agentury – získal první místo v prezentační soutěži RIC PIC na květnovém Communication Summitu. RIC PIC je kultovní píáristický formát, kdy prezentující musí co nejlépe rozseknout dané téma v 6 minutách. Letos na téma „Jak dostat emoce do PR“.
Pro fotky klikněte zde.
Spolupráce nekončí
Oficiálně můžeme oznámit, že jsme prodloužili spolupráci s bývalým olympionikem Romanem Šebrlem a klientem Panasonic do konce letošního roku. Pokračujeme tedy v nastavené spolupráci z loňska, která nově zahrnuje i instore aktivity. Roman se stane oficiálním ambasadorem holicích strojků. V Native PR poskytujeme klientovi full service, který zahrnuje PR, influencer marketing i krizovou komunikaci.
Nový klient - Traficon Advisors
Traficon Advisors, poradci v oblasti fúzí, akvizic a financování podniků, zveřejnili počátkem května plán, jak věřitelům skupiny Arca Capital zajistit návratnost alespoň 80 % z jejich pohledávek. Klíčem bude citlivě a transparentně řízená reorganizace skupiny Arca, která udrží její byznys v chodu a maximalizuje výnos všech jejích aktiv. Traficon aktuálně zastupuje věřitele s pohledávkami okolo 2 miliard korun a je připraven převzít zastoupení dalších věřitelů s cílem získat co nejsilnější postavení ve věřitelském výboru.
Native PR partnerem Communication Summit
Agentura Native PR je jedním z partnerů odborné konference Communication Summit. V letošním ročníku na téma „Chceme emoce“ se mezi řečníky představí i hlavní konzultant agentury Václav Pavelka a v rámci prezentační soutěže RIC PIC názorně předvede, jak dostat emoce do PR.
Konferenci sledujte 18. 5. od 9:00 na www.communicationsummit.cz!
Developer ACORD Invest novým klientem Native PR
Native PR s radostí oznamuje, že od dubna letošního roku začala zastupovat předního pražského developera - ACORD Invest. Společnost, která se specializuje na rekonstrukce architektonicky hodnotných bytových domů, jež spojuje dobrá adresa v centru Prahy a zajímavá historie, letos slaví patnáct let na českém trhu. U příležitosti svého jubilea se rozhodla restrukturalizovat na akciovou společnost. Od změny právní formy si slibuje hlavně vyšší investiční kapitál a expanzi byznysu. ACORD Invest tak rozšiřuje početné realitní portfolio agentury Native PR.
Hody, hody, doprovody, já jsem malý zajíček…
Native PR v letošním roce připravil pro značku té nejjemnější mléčné čokolády Milka z koncernu Mondelez kampaň na podporu sezónních velikonočních produktů. Navíc po třech letech značka uvedla k příležitosti oslav jara novou televizní reklamu. Opět v ní ožila jedna ze starých velikonočních tradic – hledání vajíček neboli vajíčkobraní. Díky zkušenostem s FMCG komunikací jsme během krátké chvíle zajistili adekvátní počet výstupů a pomohli tak ke zviditelnění brandu v celospolečenském měřítku.
Průzkum MultiSport: Děti se stále častěji potýkají s nadváhou i obezitou
MultiSport, poskytovatel oblíbených sportovních zaměstnaneckých benefitů, se ve svém průzkumu zaměřil na nejmladší generaci (ne)sportovců. V agentuře Native PR jsme tvrdým datům dali příběh, který poukazuje na nebezpečí nedostatku pohybu a zdravotních rizik. Data jsme podložili i citací získanou od odborníka, pedagoga a dětského trenéra: „Dlouhodobě pozorujeme, že děti se hýbou čím dál méně a tráví čas raději u sociálních sítí a seriálů. Se současným pandemickým děním je ale situace o to vážnější, protože děti nejsou k pohybu vedeny ani učitelem nebo trenérem.
Lidya: V letošním roce může ukončit svou činnost každý třetí podnikatel
Rok od prvního potvrzeného případu nákazy v České republice je zřejmé, že situace dopadla nepříznivě zejména na drobné podnikatele a malé až střední podniky. Podle aktuálního průzkumu, který pro klienta Lidya realizovala naše agentura Native PR, v loňském roce více jak 70 % podnikatelů zaznamenalo propady v tržbách oproti roku 2019. S ohledem na nejnovější vývoj situace a další vládní opatření pak plánuje v letošním roce ukončit svou činnost každý třetí podnikatel.
Saxo Bank exkluzivně v prémiovém magazínu Estate
Pro investiční banku Saxo Bank, s níž v agentuře Native PR spolupracujeme již od roku 2016, kontinuálně hledáme ty nejlepší příležitosti pro budování značky. Mezi skutečně prestižní výstupy patří třeba rozhovor v aktuálním vydání magazínu Estate. Na tvorbě rozhovoru s analytikem Saxo Bank Tomášem Daňhelem jsme redakčně aktivně podíleli, a dosáhli tak výsledné podoby článku, který plně souzní s DNA značky Saxo Bank a její rétorikou.
Odkaz na článek najdete ZDE.
DoFormy s Mondi Štětí
Po roce, kdy se na nás negativní zprávy valí ze všech stran, ztrácíme dobrou náladu, motivaci i kondici, jsme pro zaměstnance Mondi Štětí počátkem března připravili elektronický a tištěný občasník „DoFormy“ se zaměřením na pozitivní myšlení, zdravý životní styl, volnočasové tipy i environmentální zprávy. Naše agentura Native PR stojí za návrhem loga, celkovou grafikou publikace, i tvorbou jejího obsahu.
Zaranžovat rozhovor pro klienta na přední online platformě? Žádný problém!
Minulý týden proběhl na portálu Seznam Zprávy rozhovor s Pavlem Zemene, předsedou Sdružení EPS. Rozhovor, který zorganizovala naše agentura Native PR, se dotýkal hlavně problematiky aktuálně sužující odvětví výrobců pěnového polystyrenu, jako je například změna požární normy, a obecného tématu zateplování. To, že je pro nás klient vždy na prvním místě a jeho přání jsou naší prioritou, snad ani nemusíme zmiňovat. Stejně tomu je i u Sdružení EPS, se kterým spolupracujeme již více než 15 let a jsme na to náležitě hrdí!
Václav Pavelka zvolen do výkonné rady APRA
Zakladatel agentury Native PR, Václav Pavelka, byl včera zvolen do výkonné rady APRA (Asociace public relations). Václav již dříve samotné radě předsedal a přímo se tak podílel na formování etických a profesních standardů oboru PR v České republice. Teď se po kratší pauze do asociace vrací. Na starosti bude mít mimo jiné i odpovědnost za profesní soutěž Lemur. V roce 2019 byl organizací APRA oceněn za celoživotní přínos oboru. Přes 20 let je také členem PR Klubu, který jej v roce 2016 uvedl do oborové Síně slávy.
Mondi Štětí: Papírenská legenda v srdci Čech
Na podporu zvýšení povědomí a posílení značky významné papírenské společnosti Mondi Štětí, vytvořila naše agentura Native PR zcela novou strategii komunikace pro následující roky a to včetně headlinu.
Spustili jsme tak novou etapu komunikace směrem k široké veřejnosti. Smyslem nastavení nové tváře Mondi Štětí není jen o navázání vztahu s veřejností a případnými uchazeči o práci ve společnosti, ale také budování pocitu hrdosti na místo, kde lidé pracují a žijí.
Covid přeje alternativnímu financování firem
Pandemie značně zkomplikovala cestu podnikatelů k úvěrům. O velké půjčky na investice se žádá málo, firmy totiž nevědí, co bude. Finanční domy jsou obezřetné, zdražují cenu úvěru nebo vyžadují silnější zástavu.
Situace nahrává fintechům. Inovace jim umožňují cílit i na firmy, které jsou pro banky už moc rizikové. Šéf české pobočky Lidya, která je již více jak rok klientem agentury Native PR, odpovídal na otázky redaktora MF Dnes v rozhovoru, který naše agentura domluvila. Výsledkem je článek věnovaný alternativním poskytovatelům financí, jemuž Lidya vévodí.
Potíže sportovišť získaly pozornost zpravodajství
Pro MultiSport Benefit, předního poskytovatele zaměstnaneckých benefitů v oblasti sportu a relaxu, znamená COVID-19 byznysovou i komunikační výzvu. V oblasti již téměř rok trvající krizové komunikace s MultiSportem spolupracuje agentura Native PR. Společně tak v médiích hájí zájmy celého sportovního sektoru, který po vstupu do nového roku zažívá vlivem vládních opatření krušné časy.
Komentář Václava Pavelky k současným a budoucím trendům v PR
Rozhovor se zakladatelem agentury Native PR, Václavem Pavelkou, na téma budoucnosti oboru, který vyšel v minulém čísle magazínu Marketing a Media, si můžeme přečíst zde.
Sluchátka Panasonic v klipu Prago Union
Proslulá česká hip-hopová skupina Prago Union představila nový videoklip s názvem Olympionik. V hlavní roli se kromě DJ a rappera Kata objevila také sluchátka Panasonic. Jak to celé vzniklo? Když se nám v agentuře Native PR poprvé dostala do ruky bezdrátová sluchátka Panasonic Deep Bass, bylo nám jasné, že musíme vymyslet něco „většího“. Ideálně spolupráci s někým, kdo ocení kvalitní zvuk a mohutné basy. Řekli jsme si proto, že zabrousíme do vod, kde je po podobných produktech poptávka.
Olympijský vítěz pro Panasonic
Dalo by se říct, že práce pro klienty je takový malý desetiboj. Hlavními disciplínami jsou krizová komunikace, PR servis a influencer marketing. Tyto základní dovednosti jsme v naší agentuře Native PR dotáhli k dokonalosti a díky naší dlouhodobé spolupráci s klientem Panasonic také uvedli do praxe. Letošním horkým želízkem v ohni se v naší předvánoční komunikaci stal olympijský vítěz, mistr světa a moderátor Roman Šebrle. Jeho letité profesní zkušenosti jsme naplno zhodnotili v přípravě postů na sociální sítě a na oficiální web klienta.