Prostory pražské Občanské plovárny na břehu Vltavy ovládly ve středu 26. 2. 2020 produkty společnosti Panasonic. Oficiálního představení novinek ze všech segmentů pro rok 2020 se zúčastnili novináři, obchodní partneři, ambasadoři značky i zástupci trhů ze střední Evropy. Akce byl přítomen také generální ředitel pro střední a východní Evropu, David Preece. Ten kromě blížících se letních olympijských her v Tokiju, jichž je Panasonic oficiálním partnerem, promluvil také o udržitelných projektech, které společnost chystá.
V rámci novinek představil Panasonic například špičkový model OLED televizoru HZ2000, modely True Wireless sluchátek, fény s unikátní technologií nanoe a spousty dalších. Návštěvníci si mohli zblízka prohlédnout první model elektrického Harleye Davidson, který využívá baterie značky Panasonic. Nechyběl doprovodný program, který se inspiroval zemí původu značky – Japonskem a jednotlivá vystoupení se vztahovala ke konkrétním produktům. Rituální představení samuraje s mečem například poukazovalo na kvalitní japonské čepele, které jsou součástí produktů pánské péče, tedy holicích strojků a zastřihovačů. Vystoupení mladé gymnastky zase bylo pojítkem na olympijské hry.